Facebook stał się dziś największą platformą mediów społecznościowych na świecie. Nic dziwnego, że obserwujemy wzrost popularności korzystania z tej witryny w celach marketingowych. Gdy tylko utworzysz swoją stronę i zaczniesz publikować treści, upewnij się, że docierasz do docelowych odbiorców. Aby Ci w tym pomóc, oto kilka wskazówek, jak zacząć.

1. Wybierz mądrze swoich odbiorców

Może się to wydawać oczywiste, ale jeśli nie zawęzisz, do kogo kierujesz reklamy, możesz w końcu opublikować posty dla wszystkich. Możesz zawęzić obszar zainteresowania, wybierając lokalizację, grupę wiekową, płeć itp. Po wybraniu odbiorców nadszedł czas na publikację!

2. Publikuj regularnie

Jeśli próbujesz dotrzeć do dużej liczby odbiorców, musisz regularnie publikować. Oznacza to przynajmniej raz dziennie, chociaż polecam przynajmniej dwa razy dziennie. Jeśli masz zaplanowane posty, możesz łatwo zarządzać ich częstotliwością, nie martwiąc się, że je przegapisz.