Czy można zablokować opinie Google?

Czy można zablokować opinie Google? Na to pytanie odpowiedzi szukają setki przedsiębiorców. Po co blokować opinie Google? Czy blokowanie opinii Google jest możliwe? 

Większość przedsiębiorców na całym świecie posiada wizytówkę Google Maps.

Czym  jest i do czego służy wizytówka Google? 

Wizytówka Google Maps jest miejscem w sieci, w którym znajdziesz informacje na temat danego przedsiębiorstwa. Znajdziesz w niej krótki opis działalności, dane adresowe oraz opinie klientów. Właśnie na tych opiniach skupimy się w tym wpisie. 

Po co blokować opinie w Google? 

Jeżeli Twoja wizytówka Google jest odpowiednio zoptymalizowana, to przyciąga do siebie rzeszę użytkowników. Użytkownicy zamieniają się w klientów, którzy mogą być zadowoleni lub niezadowoleni z Twojej firmy. 

Tutaj zaczyna się temat opinii Twoich klientów. Musisz wiedzieć, że ciężko otrzymać pozytywną opinię od klienta. Z negatywną jest zupełnie inaczej. Jeżeli w procesie sprzedażowym jeden, najmniejszy element nie spodoba się konsumentowi, to będzie on skłonny negatywnie ocenić Twoje przedsiębiorstwo. W ów czas pozostawi on negatywną opinię w Twojej wizytówce. O wpływie opinii na wizerunek firmy, możesz przeczytać TUTAJ.

Każdy przedsiębiorca chce uniknąć negatywnych opinii Google, dlatego szukają sposobu na ich blokowanie.

Czy można zablokować opinie Google?

Marzy Ci się tysiące pozytywnych opinii Google?  Wyobrażasz sobie, że w Twojej wizytówce brakuje negatywnych opinii? Przyszedł czas, żeby zablokować dodawania nowych opinii, ale…

Blokowanie dodawania opinii Google jest niedozwolone! Dlaczego nie można zablokować opinii Google? Powód braku możliwości blokowania opinii Google jest prozaiczny – Jeżeli zakładasz wizytówkę Google, to musisz liczyć się z krytyką swoich niezadowolonych klientów. 

Byłoby piękne, mieć wyłącznie pozytywne opinie Google, osiągnąć zamierzoną ich ilość i zablokować dodawanie nowych. Jest to jednak niemożliwe. Google specjalnie blokuje taką możliwość. Byłoby nieuczciwym osiągnięcie pożądanej średniej ocen i zablokowanie dodawaniem nowych z obawy, że niezadowoleni klienci zaczą oceniać firmę.